Këshilli i Qarkut Vlorë

Open Data


Rreth autoritetit Kuadri ligjor rregullator

Tekstet e plota

E drejta për t’u informuar dhe për t’u ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AP Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AP Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
Shërbimet që ofrohen nga AP Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AP Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AP
  • Koordinatori/ Anisa Shametaj
  • E-mail:anisashametaj@yahoo.com
  • Tel: +355421601
  • Adresa: Rr. Kosova, Pallati Labëria, kat 3
  • Orari: E Hënë – Enjte 08:00-16:30, E Premte 08:00-14:00
  • Format-kerkese per informacion
  • Format-ankese
  • Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nëse ka të tillë)
  • Planet strategjike të punës
  • Raporte monitorimi/auditimi (p.sh:KLSH)
  • Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AP
  • Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
  • Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
  • Donacione, sponsorizime
  • Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara

Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.

    • 1. Sherbimet e Damt:

https://qarkuvlore.gov.al/drejtoria-d-a-m-t/

Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etje.

  • Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
  • Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
  • Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
  • Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
  • Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AP
  • Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
  • Lista e dokumenteve që administrohen nga AP me afatet e ruajtjes
  • Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
  • Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AP
  • Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
  • Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
  • Procedura e ankimimit
  • Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat    dhe përgjigjet

 

Shënim: AP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.

Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.

Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.

Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.

Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.


REGJISTRI I KËRKESAVE DHE PËRGJIGJEVE 2025

Nr.

Rendor

Data e kërkesës Objekti i kërkesës Data e  përgjigjes Përgjigje Mënyra e përfundimit të kërkesës Tarifa

 

1.  11/04/2025  Kërkesë për informim  20/05/2025 Vendosje ne Dispozion te Dokumentave  E përfunduar, e plotë.  Nuk ka
2.  11/06/2025  Kërkesë për informim  12/06/2025  Në përgjigje të Këresës Tuaj  më datë 10/06/2025 , protokolluar me tonën Nr. 1179 prot,datë 11/06/2025, drejtuar D.A.M.T-së pranë Institucionit të Këshillit të Qarkut Vlorë, Ju informojmë si më poshtë:

Kërkesa juaj nuk klasifikohet si kërkesë për informacion në kuptimin e ligjit nr. 111/2017 “Për aksesin në dokumentacionin zyrtar”, por përbën një shërbim administrativ, i cili trajtohet sipas procedurave dhe tarifave zyrtare të Drejorisë së Administrimit dhe Mbrojtjes së Tokës pranë Këshillit të Qarkut Vlorë. Konkretisht, dokumentet dhe informacioni i kërkuar nga ana juaj lidhen me verifikime arkivore, evidentim të praktikave të ndarjes së tokës, regjistrime të formularëve 6 dhe AMTP, si dhe hartografi zyrtare të zonës kadastrale, të cilat janë pjesë e një shërbimi me pagesë dhe jo të drejtës së aksesit të thjeshtë informues.

Për rrjedhojë, për të marrë shërbimin e kërkuar, ju lutemi të paraqiteni pranë zyrave tona për të:

·         Identifikuar saktësisht shërbimin përkatës;

·         Marrë mandatin përkatës të arkëtimit;

·         Kryer pagesën përkatëse sipas tarifës zyrtare në fuqi.

Për të vijuar me procedurën:

·         Ju mund të shkarkoni mandatin e pagesës në faqen zyrtare të Këshillit të Qarkut Vlorë, konkretisht tek Drejtoria e Administrimit dhe Mbrojtjes së Tokës (DAMT);

·         Pas kryerjes së pagesës, ju ftojmë të paraqiteni pranë zyrave tona në pamundësi për paraqitje pranë zyrës ju ftojmë të dërgoni në formë zyrtare në e-mail kopje të mandatit të paguar,i shkarkuar më parë nga adresa jonë zyrtare.

·         Fotokpje ID e z.Andrea Duni, Fotokopje ID e Avokatit.

·         Me kopjen e mandatit të arkëtimit dhe dokumentacionin shoqërues duhet të dërgohet zyrtarisht ne adresën e Këshillit të Qarkut Vlorë, për të përfunduar aplikimin dhe për të marrë shërbimin e kërkuar.

Kontakt:

info@qarkuvlore.gov.al

Pas këtyre hapave, do të procedohet me përgatitjen dhe vënien në dispozicion të praktikës së kërkuar.

 

 E përfunduar, e plotë.  Nuk ka
3.  10/09/2025  Kërkesë për informim  18/09/2025 Në përgjigje të kërkesës suaj të datës 10/09/2025 prot,1841 ju informojmë si më poshtë:

Pas verifikimeve të kryera në regjistrat hyrës të institucionit tonë, ju njoftojmë se shkresa me nr. 6400 prot., datë 10.06.2025, e lëshuar nga Agjencia Shtetërore e Kadastrës Vlorë nuk është administruar në institucionin tonë deri në momentin e dërgimit të kësaj kërkese.

 

 E përfunduar, e plotë.,  Nuk ka
4.  15/09/2025  Kërkesë për informim  30/09/2025  Në përgjigje të Kërkesës Tuaj me nr. prot. K3/T4-4, datë 30.06.2025, si dhe në vijim të shkresave të tjera të ardhura dhe protokolluara në institucionin tonë me nr. 1347, datë 03.07.2025 dhe nr. 1872, datë 15.09.2025, që kanë për objekt sqarimin dhe dokumentimin lidhur me hapat e ndërmarra për ekzekutimin e vendimeve të Komisionit të Kthimit dhe Kompensimit të Pronave, ju bëjmë me dije sa më poshtë:

Pas shqyrtimit të përmbajtjes së pikave të parashtruara në shkresën tuaj, si dhe në referencë të kuadrit ligjor në fuqi, ju informojmë se:

1.      Drejtoria e Administrimit të Tokës në nivel Qarku (DAMT), si strukturë pranë Këshillit të Qarkut, nuk ka në kompetencë ekzekutimin e vendimeve të Komisionit të Kthimit dhe Kompensimit të Pronave, dhe as mbajtjen e evidencave për gjendjen e konflikteve pronësore apo numrin e banorëve të prekur nga këto vendime.

2.      Çështjet që lidhen me zbatimin e vendimeve të kthimit të pronave, konfliktet pronësore, si dhe njohjen e pronësisë mbi tokën për subjektet përfituese, janë kompetencë e institucioneve të tjera qendrore dhe vendore, konkretisht:

o    Agjencia Shtetërore e Kadastrës (ASHK)

o    Njësitë e Vetëqeverisjes Vendore (Bashkitë)

o    Komisionet e Kthimit dhe Kompensimit të Pronave (në fazat përkatëse të funksionimit të tyre)

o    Gjykatat administrative, në rast të hapjes së çështjeve gjyqësore.

3.      Për sa i përket kërkesave tuaja mbi:

o    hapat e ndërmarra nga organet e vetëqeverisjes vendore për zbatimin e vendimeve të pronave,

o    numrin e banorëve të prekur në një fshat të caktuar,

o    pengesat ligjore në njohjen e pronësisë mbi tokë,

o    apo hapjen e çështjeve gjyqësore ndaj institucioneve publike,

Ju bëjmë me dije se këto të dhëna nuk janë në dispozicionin e Drejtorisë sonë, pasi ato nuk bëjnë pjesë në fushën e përgjegjësive dhe kompetencave ligjore të Këshillit të Qarkut apo të DAMT-së.

 

 E përfunduar, e plotë.  Nuk ka
5.  07/10/2025  Kërkesë për informim  15/10/2025  Në përgjigje të Këresës Tuaj  më datë 06/10/2025 , protokolluar me tonën Nr. 2093 prot,datë 07/10/2025, drejtuar D.A.M.T-së pranë Institucionit të Këshillit të Qarkut Vlorë, Ju informojmë si më poshtë:

Pika 2 sipas Kërkesës Tuaj

“Nëse ka pasur ndryshime lidhur me pronën e sipërcituar në Formularin Nr. 6, të tilla si legalizime, kalim në pronësi shtetërore apo veprime të tjera juridike”, ju bëjmë me dije se për të verifikuar dhe konfirmuar gjendjen aktuale juridike të pronës, duhet t’i drejtoheni vetëm Agjencisë Shtetërore të Kadastrës, si institucioni kompetent për këtë qëllim.

 

 E përfunduar, e plotë.  Nuk ka